Kini saya akan dedahkan dari a to z hanya tanam pokok. Anda akan jadi JUTAWAN .

YA ..BUNYI MACAM TAK LOGIK!
NAH REALITINYA LIHAT VIDEO DI BAWAH DAN ANDA MUNGKIN AKAN JADI SALAH SEORANG DARIPADA MEREKA.

Hai, siapa saya yang nak kongsikan maklumat ini. sampai bila kita asyik fikir nak jadi kaya, tetapi tiada tindakan sebenarnya dari diri sendiri. Jom saya kongsikan tentang gaharu ni. Mudah jer, gaharu ni adalah pokok yang hidup dalam hutan dan pohon ni banyak nama tau, antaranya selain gaharu, candan, depu, ouds, dan pokok karas.

Bagaimana nak kita kenal pohon ni ? tak susah pun, pohon ni, nak kenal kena la beli hehe..melawak jer, serius saya bukan main-main, kenapa saya nak kongsikan rahsia pohon ni, sehinggakan kalau kita tengok kalau tidak pak pak Arab tak perasap di kedai kedai dan shoppiing kompleks di negara mereka.

dan yang paling teruja lagi kain kaabah dan sekitarnya pun kiita akan bau minyak gaharu ni. Tetapi, apa sebenarnya yang jadikan pokok ni bernilai sangat, sehingga 1 kilogram boleh mencecah sehingga ratusan ribu. Wah!! betul ker atau hang ni saja ja nak pekena kami.

Habis, buat apa saya dok cerita bagai, kalau benda ni dah betul, macamana pulak tu, hanya orang orang yang bersikap POSITIF sahaja memang mudah akan membuat keputusan berdasarkan kepada kajian dan pengamatan akal fikiran yang baik mereka akan memperolehi kejayaan dan beruntung dkemduian hari.

JOM TENGOK VIDEO SEMASA SAYA DI MADINAH TENGAH DEAL UNTUK JUAL BELI GAHARU. SEKILO RM 1-3K INSYALLAH . BOLEH DAPAT. KALAU ANDA JUAL 10 KILO X RM3K = RM 30K. NAMPAK ke NAMPAK TAK? Bunyi macam best jer kan, tapi macamana jika tak tanam dulu? Pepatah ada mengatakan BERAKIT RAKIT DAHULU, berenang-renang ke tepian, bersakit-sakit dahulu, bersenag-senang kemudian. Jika nak tunggu duit pencen kwsp ,bonus atau duit Persaraan lain, mungkin ada, tetapi belum tentu duit tu nanti kita dapat guna atau anak anak akan guna untuk pengajian, dan perkahwinan dan lain lain.

Cuba kita buat kira-kira berapa banyak yang kita boleh tanam dan berapa banyak pendapatan yang kita nak, hanya dengan tanam pokok dah boleh jadi kaya, tak perlu nak susah susah ke hulu ke hilir mencari benda yang belum pasti.

KotakMerah
Morbi vitae turpis mauris. Pellentesque dolor erat, ultricies non posuere sed, semper sit amet elit. In hac habitasse platea dictumst. In ut quam id tellus hendrerit bibendum. Nunc consequat, TextBold felis sed sodales commodo, eros tellus facilisis lectus, sed luctus sapien nunc in lacus.

KotakHijau
Duis vehicula ultrices mi, a volutpat leo malesuada eu. Integer tristique tristique ullamcorper. In vitae luctus nulla. Fusce convallis imperdiet condimentum. Integer quis eros risus, ac interdum velit.

KotakBiru
Proin ipsum sem, venenatis eu adipiscing at, elementum faucibus tellus. Quisque sed ipsum quam. Nullam posuere, mauris in consequat condimentum, mi tortor iaculis nunc, a tincidunt magna libero eget augue. In lacinia dui ut nisl ultrices ac pharetra sem scelerisque.

KotakKuning
Mauris auctor sollicitudin dolor, eget sodales nunc tincidunt eget. Mauris posuere fringilla elit, quis faucibus erat lobortis non. Praesent eleifend euismod urna non euismod. Praesent vel ligula ac erat vulputate auctor. Etiam sodales eros et velit porttitor sit amet varius magna sodales. Fusce nec lacus vitae odio interdum pharetra.

Baiklah, di sini saya akan kongsikan dalam ebook ini tentang rahsia gaharu yang terdapat pada pohok gaharu dan menjadikan anda jutawan sebelum anda pencen atau semasa anda takda sumber pendapatan lain semasa hari tua anda.

Baiklah berapa kos ebook ni sebenarnya ?

KOS SEBENAR EBOOK ni jika nak dibandingkan dengan kursus-kursus yang ada diluar mencecah ribuan ringgit . Tetapi untuk hari ini sebelum jam 12.00 malam ni saya tawarkan PRE-Pelancaran hanya serendah

RM 500 ,

RM 350

RM 150 SAHAJA.

Kandungan ebook adalah ;

Pengenalan

Apakah itu Gaharu ?

Bagaimana nak mengenali pokok ni?

Sejarah penanaman pohon gaharu

Apakah manfaat dan kelebihan pohon gaharu ?

Bagaimana nak mengetahui GRED Gaharu ?

Dimana nak dapatkan benih anak pokok ?

Berapa banyak pokok yang boleh ditanam untuk jadi JUTAWAN?

Kursus kursus gaharu yang boleh diikuti .

Lubuk untuk menjual kepada pembekal pembekal yang PROVEN

yang berpengalaman dan boleh dipercayai.

APA KATA PEMBELI EBOOK NI ?

HoverTableBiru
HoverTableHijau
HoverTableKuning
HoverTableMerah

Tengah
Etiam porttitor, sem non consectetur

eBOOK ini sesuai untuk mereka yang ingin menceburi bisnes dalam bidang gaharu dan ingn menjadi toke dalam industri minyak wangi, sabun, dan teh . Sesuai untuk ;

  • Untuk Mereka yang nak jadikan gaharu sumber pendapatan
  • Ushawan Gaharu separuh Masa.
  • Mereka yang ada tanah tetapi tak tahu nak tanam apa ?
  • Ada ladang kelapa sawit, ladang getah, dan tanah kosong di belakang rumah.

Ebook ini tidak sesuai kepada mereka yang ;

  • menanam lebih 100 ribu pokok
  • dah jadi Jutawan gaharu ( hehe).
  • Dah rasa diri dah sempurna
  • banyak ilmu tentang gaharu
  • dah penuh poket dengan duit berkepuk kepuk

Nunc vehicula justo eu orci lobortis sed mattis nunc rhoncus. Sed at enim eget diam consequat vulputate. Nullam dapibus justo eu magna rhoncus non ornare leo ullamcorper.

Nota
Ebook ini adalah Nota atau pun bahan bacaan elektronik yang dihantar melalui Email. dan Hasil dan keputusan adalah bergantung kepada ilmu yang dipelajari dan didapati oleh individu. Dan untuk mendapatkan hasil dan keputusan yang baik usahawan perlulah mendapatkan mentor dan bimbingan dari orang yang pakar dan arif dalam gaharu..

Sed pretium lacus eu nulla mollis dapibus. Donec a adipiscing nisi. Integer interdum, tortor quis tempor mattis, risus augue consequat mauris, vitae adipiscing dolor urna non justo. Integer vitae urna purus. Ut cursus auctor orci. Donec id turpis ac ipsum consequat dictum. In hac habitasse platea dictumst. Donec sit amet risus ligula, eu aliquet erat. Morbi id turpis quis augue blandit imperdiet a et magna.

PS: Cras eget arcu tortor, vitae tempus turpis. Duis feugiat nunc ut risus accumsan nec pharetra neque molestie.

TermaSyarat
Praesent iaculis purus elementum mi aliquet rutrum. Etiam vel risus mi. Curabitur tincidunt erat non nisi ultricies id venenatis magna ullamcorper. Proin at pharetra velit.